Kim jesteśmy?

Dom Lekarski powstał w 2001 r. w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi zdrowotne. Realizacja idei o profesjonalnej i niezależnej przychodni, w której czułby się dobrze zarówno lekarz, pielęgniarka, a przede wszystkim Pacjent sprawiła, że Dom Lekarski szybko zyskał zaufanie Pacjentów.

Naszą misją jest świadczenie w sposób innowacyjny i kompleksowy najwyższej jakości usług medycznych, zarówno z zakresu porad medycznych, diagnostyki, leczenia operacyjnego, jak i rehabilitacji w rozumieniu całkowitego powrotu pacjentów do zdrowia i pełnej sprawności.

Zapewniamy pacjentom dostęp do szerokiej kadry lekarzy specjalistów i wysoko wykwalifikowanego personelu medycznego w nowocześnie i komfortowo wyposażonych ośrodkach ambulatoryjnych oraz szpitalnych. Dążymy do stałego podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy, podnosząc jakość naszych usług i sprzętu do poziomu światowych liderów technologii medycznej.

Obecnie mamy w Szczecinie 5 centrów medycznych, w których odbywają się konsultacje specjalistyczne: Centrum Medyczne Turzyn, Centrum Medyczne Struga, Centrum Medyczne Piastów z oddziałem szpitalnym i nowoczesną salą operacyjną, Centrum Medyczne Rydla oraz Szpital Gombrowicza, będący niezależnym centrum zabiegowym.

Dom Lekarski jako spółka akcyjna notowany był na giełdzie NewConnect od 2011 do 2021 r., w przeszłości otrzymał wiele nagród, między innymi Nagrodę Gospodarczą „Busolę Biznesu” w kategorii Innowacja Roku 2011 wręczaną przez Prezydenta Miasta Szczecina, czy Diamenty miesięcznika Forbes. Nasz ośrodek posiada również Certyfikat ISO 9001:2008 nadany przez Germanischer Lloyd Industrial Services Polska Sp. z o.o. oraz certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej. Należymy także do HOPE – Europejskiej Federacji Szpitali.

Dom Lekarski jest założycielem i członkiem Zachodniopomorskiego Klastra Medycznego iSynergia, którego celem jest rozwój sektora medycznego w regionie i wzrost jakości opieki zdrowotnej poprzez integrację, innowacje i współdziałanie.

Jesteśmy firmą związaną silnie z regionem, dlatego wspieramy lokalne kluby sportowe. Dom Lekarski w latach 2015-2020 był oficjalnym partnerem medycznym klubów Pogoni Szczecin – piłki nożnej, futsalu i piłki ręcznej.

Ponieważ pracujemy dla pacjentów, na bieżąco monitorujemy satysfakcję leczonych u nas osób. Doskonałe wyniki przeprowadzonych ankiet utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze starania są przez Państwa doceniane. Jest to dla nas najwyższe wyróżnienie!

nfz_logo_C_kolor    new connect PCA & QMS logo pamt certyfikat hope 1

Zarząd

Zarząd Spółki

Prezes Zarządu Piotr Lach

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu biznesem i finansami placówek medycznych. Od 1998 roku związany jest z Medicover. W pierwszych latach działalności m.in. jako Dyrektor ds. Finansów. Obecnie w Medicover zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. Związany również ze spółką Rehasport Clinic – pełni w niej funkcję Wiceprezesa Zarządu, a także ze spółką Rehasport Diagnostyka sp. z o.o. (jako Członek Zarządu). Wykształcenie zdobył w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie w obszarach: Finanse i Bankowość oraz Zarządzanie i Marketing. 

 

 

Członkini Zarządu Karolina Akusz

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w branży medycznej. Ukończyła Program Przywództwa w Roffey Park Institute w 2018 roku oraz uzyskała certyfikat Lean Expert w 2019 roku. Jest absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunku Ratownictwo Medyczne w 2009 roku oraz Uniwersytetu Warszawskiego – kierunek Zarządzanie w ochronie zdrowia w 2011 roku. Z Medicover związana od 2008 roku. Doświadczenie obejmuje m.in. rozwijanie sieci dostawców zewnętrznych, standaryzację i zarządzanie procesowe, kierowanie zespołami projektowymi. Od 2020 roku zajmuje w Medicover stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Integracji Biznesu.

 

 

Rada Nadzorcza

Przewodniczący Rady Nadzorczej Marcin Łukasiewicz

Z Medicover związany od 1995 roku. Początkowo brał udział uruchamianiu operacyjnej i medycznej strony firmy, budował Dział Obsługi Klienta, pełnił funkcję Dyrektora ds. Medycyny Pracy i Stomatologii, a następnie Dyrektora ds. Projektu Szpitalnego, Dyrektora ds. Rozwoju i Inwestycji oraz Dyrektora Obszaru Szpitali i FFS.
Obecnie jako Członek Zarządu oraz Dyrektor Zarządzający Usług Szpitalnych odpowiada za działanie i rozwój usług szpitalnych w Szpitalu Medicover, Centrum Medycznym Damiana, Medicover Senior, Rehasport Clinic oraz Grupie Neomedic.
Marcin Łukasiewicz jest Absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing – Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego.

Członek Rady Nadzorczej Dariusz Rodak

Dariusz Rodak posiada wieloletnie doświadczenie w bankowości inwestycyjnej i zarządzaniu transakcjami
kapitałowymi. Specjalizuje się w obsłudze procesów fuzji i przejęć przedsiębiorstw, rozwoju biznesu poprzez
akwizycje oraz transakcji pozyskania inwestorów lub kapitału na dalszy rozwój. Od roku 2018 dyrektor ds. rozwoju w grupie Medicover, odpowiedzialny za projekty akwizycyjne i inwestycje strategiczne w dywizji Healthcare Services. Wcześniej zajmował stanowiska m.in. w banku inwestycyjnym ABN AMBRO (później RBS) w Londynie jako analityk a następnie associate wdziale doradztwa ds. fuzji i przejęć przedsiębiorstw, a także banku Barclays Capital w Londynie jako vice president w dziale bankowości inwestycyjnej w zespole Consumer IBD EMEA. Ukończył Warszawską Szkołę Główną Handlową (SGH) na wydziale Finansów i Bankowości, ze specjalizacją w dziedzinie rynków kapitałowych.

Członek Rady Nadzorczej Artur Białkowski

Artur Białkowski swoją karierę zawodową w Medicover rozwija od 2012 roku. Na początku jako Dyrektor Sprzedaży, a od czerwca 2016 jako Wiceprezes Zarządu odpowiedzialny za pion commercial. Obecnie jako Dyrektor Zarządzający odpowiada za funkcjonowanie placówek Medicover Polska na terenie całego kraju, a także za rozwój biznesu ambulatoryjnego, usług niemedycznych, ofertę biznesową, obsługę klienta oraz sprzedaż i marketing. Artur posiada ponad 20-letnie doświadczenie managerskie oraz wiedzę ekspercką w zakresie zarządzania i sprzedaży. Przed rozpoczęcie pracy w Medicover, swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak Orange (Centertel), Siemens oraz DHL Express.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej.

Członek Rady Nadzorczej John Stubbington

John Stubbington posiada bogate doświadczenie w zakresie prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych. Od 2010 roku związany jest z grupą Medicover, w której pełni funkcję Chief Operating Officer – Medicover Healthcare Services. W latach 1993 – 2010 związany z BUPA na różnych stanowiskach lokalnych, regionalnych i centralnych; ostatnio (w okresie 2005-2010) Chief Operating Officer w Bupa International, Managing Director w Bupa Scandinavia, Chief Executive w IHI Danmark, a w okresie 2005-2009 Chief Executive w IHI Bupa Florida Branch, Branch Controller of the Board of Directors w IHI Bupa Hong Kong, Prezes Rady Dyrektorów w IHI Bupa Mexico. W przeszłości zarządzał także sprzedażą prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego w CIGNA i AVIVA.

Członek Rady Nadzorczej Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski pełni funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu w Medicover sp. z o.o. od 2011. Zasiada również w zarządach innych spółek grupy Medicover. Wcześniej związany m.in. z Shell Polska sp. z o.o. – 2003 do 2011 – menedżer operacji finansowych, a od 2007 roku dyrektor finansowy, jak również z Credit Suisse First Boston w Polsce (kontroler finansowy w latach 1998-2003), a także Solidex S.A. jako z-ca głównego księgowego (1997-1998). 
Od 2001 roku jest Członkiem ACCA. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie – ukończył ją z tytułem magistra ze specjalizacją z rachunkowości. 

Opinie pacjentów

Jak badamy satysfakcję naszych pacjentów?

Ocena jakości świadczonych przez Dom Lekarski usług jest sporządzana na podstawie ankiety wypełnianej dobrowolnie przez Pacjentów Domu Lekarskiego od stycznia 2009r. Badani wyrażają swoją opinię w 6 podstawowych kategoriach, przydzielając każdej z nich ocenę w skali od 1 do 10. Pacjenci mają również możliwość wyrażenia ogólnej opinii oraz podkreślenia największych plusów i minusów naszych usług.

Co miesiąc dokonujemy aktualizacji prezentowanych wyników o nowe ankiety. Stawiamy na rzetelność i autentyczność, dlatego zamieszczamy wszystkie indywidualne opinie, które do nas trafiły, niezależnie od ich wydźwięku. Poniżej z dumą prezentujemy Państwa ocenę.

Dla pacjentów z zagranicy

Do Domu Lekarskiego od wielu lat przyjeżdżają pacjenci spoza Polski, którzy korzystają z oferowanych przez nas wysokiej klasy zabiegów.

  • Konsultacje i zabiegi – wysoce specjalistyczne zabiegi operacyjne, często ograniczające pobyt pacjenta w klinice do kilku godzin, maksymalnie doby wraz z konsultacjami i badaniami

Praca

Zachęcamy wszystkich zainteresowanych pracą w naszej firmie, niezależnie od zakresu aktualnych ofert, do przysyłania swojego cv na adres mailowy: marlena.kruk-siwik@domlekarski.pl