Junior Marketing Specialist

Poszukujemy osoby na stanowisko: Junior Marketing Specialist!

Jeśli:
– jesteś osobą pozytywnie nastawioną na zdobywanie nowych wyzwań, chętnie uczącą się i poznającą marketing i marketing internetowy;
– znane jest Ci słownictwo: SEO, SEM, CTA, LP, CPA i inne marketingowe triki;
– potrafisz poruszać się w social media, obsługiwać (przynajmniej w podstawie) WordPressa;
– Google Analytics i Menadżer reklam nie są dla Ciebie czarną magią;
– jesteś ambitny/-a i masz wysokie standardy wobec własnej pracy
– masz inicjatywę i sam/a szukasz rozwiązań
– chcesz stymulującej pracy a nie ciepłej posadki
– mówisz i piszesz w języku angielskim na poziomie minimum B2 (sprawdzimy!);

…to być może szukamy właśnie Ciebie! Czego możesz spodziewać się na tym stanowisku? Między innymi:

– współredagowanie tekstów dla różnych kanałów komunikacji oraz materiałów marketingowych (w tym e-mailing, social media, portale branżowe, gazetki)
– relacjonowanie wydarzeń firmowych na stronach internetowych, w social mediach, tworzenie reklam (FB Ads, FastTony)
– współudziału w organizowaniu obecności firmy na targach oraz eventach branżowych

Co oferujemy?
– współpracę i wsparcie w zakresie działań marketingowych
– pracę na pełen etat w sympatycznym zespole
– wynagrodzenie 1800-2500 netto na start w zależności od posiadanego doświadczenia

Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz LM na adres: kbialas@domlekarski.pl z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji na niniejsze stanowisko, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. Ust. Nr 133 p883) i innymi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.”

Prezes Szpitala Powiatowego w Gryfinie

Prezes Szpitala Powiatowego w Gryfinie

Opis Stanowiska:

  • kierowanie jednostką szpitalną w zakresie realizacji świadczeń medycznych
  • nadzorowaniu nad realizacją umowy z NFZ oraz wykonania bieżących celów strategicznych i operacyjnych
  • nadzoru realizacji świadczeń komercyjnych
  • planowanie, organizowanie i nadzór personelu jednostki w tym efektywności i realizacji zadań
  • pozyskiwanie kontraktów NFZ
  • zabezpieczenie i optymalizacja zasobów ludzkich koniecznych do prawidłowej realizacji świadczeń medycznych
  • określenie kierunku dalszego rozwoju szpitala
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • kierowanie jednostką w zakresie realizacji świadczeń medycznych
  • budowanie dobrych relacji z pacjentami

Od kandydatów na stanowisko oczekujemy:

spełnienia wymogów określonych w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2190 ze zm.), tj. może nim być osoba, która:

  • posiada wykształcenie wyższe,
  • posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
  • posiada co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
  • nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie.

Dalsze wymagania:

  • preferowane wykształcenie ekonomiczne i/lub prawo
  • doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu planów strategicznych i operacyjnych oraz budżetów spółek prawa handlowego
  • umiejętność strategicznego myślenia
  • umiejętność komunikacji z pacjentem
  • zdolności negocjacyjne i organizatorskie
  • co najmniej trzyletni staż pracy w jednostce ochrony zdrowia świadczącej usługi dla NFZ
  • znajomości przepisów Ustawy o działalności leczniczej
  • odpowiedzialności, dokładności, dyspozycyjności, wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach: stresujących, pod presją czasu i terminów
  • umiejętność motywowania pracowników

Osobie spełniającej wymagania oferujemy:

  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego w środowisku pracy
  • ciekawą i samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Oferty powinny zawierać następujące dokumenty:

  1. List motywacyjny + CV kandydata
  2. dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska objętego konkursem,
  3. zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy na stanowiskach kierowniczych.
  4. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  6. Oświadczenie o niepodleganiu określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska Członka Zarządu w spółkach prawa handlowego przez kandydata.
  7. koncepcję rozwoju Szpitala.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert  w terminie 7 dni od daty opublikowanie ogłoszenia o konkursie na adres: administracja@domlekarski.pl i dopisanie do odpowiedzi następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dom Lekarski S.A. w procesie rekrutacji na niniejsze stanowisko”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Lekarz

Zapraszamy do współpracy lekarzy wszelkich specjalizacji. Dom Lekarski jest dynamicznie rozwijającą się firmą, dlatego serdecznie zachęcamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych lekarzy. Jesteśmy otwarci na propozycje.

Prosimy o przesłanie CV lub zapytania z podstawową zawodową informacją na swój temat na adres mailowy:kwroclawska@domlekarski.pl lub kontakt telefoniczny 91 46 01 408.

 

Fizjoterapeutka/Fizjoterapeuta

Miejsce pracy: Centrum Medyczne Dom Lekarski w C.H. Turzyn

Centrum Medyczne Dom Lekarski jest miejscem świadczącym usługi z zakresu ortopedii, diagnostyki obrazowej i rehabilitacji.

Oczekujemy:

  • Prawa do wykonywania zawodu
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i kultury osobistej
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Chęci rozwoju
  • Zaangażowania, ambicji oraz entuzjazmu

Mile widziane:

  • Kursy terapii manualnej
  • Kursy tkanek miękkich
  • Doświadczenie zawodowe

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w prężnie rozwijającym się Centrum Medycznym
  • Możliwość nauki i rozwoju zawodowego w młodym, zgranym zespole
  • Możliwość pracy z pacjentami ortopedycznymi oraz sportowcami

Warunki zatrudnienia: kontrakt

Osoby spełniające powyższe warunki oraz zainteresowane pracą w naszej firmie prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: akalinska@domlekarski.pl i dopisanie do odpowiedzi następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji na niniejsze stanowisko, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. Ust. Nr 133 poz. 883) i innymi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Rejestratorka medyczna

Miejsce pracy: Szczecin – Centrum

Opis stanowiska:

Bieżąca obsługa pacjentów w rejestracji pośredniej, w tym:

  • informowanie o usługach dostępnych w placówce,
  • obsługa systemu rejestracyjnego,
  • zarządzanie dokumentacją medyczną,

Wymagania:

  • minimum 1 rok w obsłudze klienta,
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność,
  • podzielność uwagi,
  • wysoka kultura osobista,
  • empatia, osoba zatrudniona powinna lubić pracę z ludźmi,
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu średnio komunikatywnym,
  • znajomość branży medycznej jest dodatkowym atutem.

Oferujemy:

 

  • ciekawą i urozmaiconą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • zatrudnienie na umowę o pracę.

Kontakt:

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy: akalinska@domlekarski.pl

Prosimy o załączenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r.”
Rezerwujemy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Pielęgniarka

Miejsce wykonywania pracy: Szczecin – Centrum

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wykonywanie prac pielęgniarskich.

Wymagania:
– wykształcenie kierunkowe,
– bardzo dobra organizacja pracy,
– odpowiedzialność i wytrwałość,
– miła aparycja i otwartość na ludzi.

Oferujemy:
– zatrudnienie na umowę o pracę,
– stabilną pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole o zróżnicowanym przekroju wykształcenia,
– możliwość rozwoju dla osób aktywnych i zdolnych,

Kontakt:
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy:mkumalska@domlekarski.pl.
Prosimy o załączenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r.”
Rezerwujemy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Pielęgniarka środowiskowa

Miejsce pracy: Szczecin, Prawobrzeże

Opis stanowiska 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wykonywanie prac pielęgniarskich i pielęgnacyjnych (w warunkach ambulatoryjnych i domowych) w zakresie:

  • planowanie i sprawowanie opieki medycznej nad pacjentami objętymi listą aktywną
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej  w/w zakresu, w tym rejestracja
  • wykonywanie zabiegów medycznych zlecanych przez lekarza
  • wykonywanie szczepień, badań EKG, pomiarów poziomu cukru
  • pobieranie i przyjmowanie materiałów do badań laboratoryjnych

Praca dwuzmianowa.

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe – pielęgniarstwo i prawo wykonywania zawodu
  • ukończony kurs  pielęgniarki środowiskowej
  • podstawowa umiejętność obsługi komputera
  • wskazane doświadczenie zawodowe
  • miła aparycja

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę kontraktową
  • stabilna praca w przyjaznej atmosferze
  • możliwości rozwoju dla osób aktywnych.

Kontakt:
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy: akalinska@domlekarski.pl.
Prosimy o załączenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r.”
Rezerwujemy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w procesach rekrutacji

Informacja  o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Lekarski S.A, ul. Rydla 37 70-783 Szczecin.

Z administratorem danych można kontaktować się:

  1. pod adresem korespondencyjnym: ul. Bagienna 6, 70-772 Szczecin;
  2. pod adresem poczty elektronicznej: administracja@domlekarski.pl;
  3. w sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@domlekarski.pl.
  4. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:

  1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przekazanych w CV i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
  2. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

III. Okres przechowywania danych

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji.
  2. W zakresie wskazanym w pkt II.2 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
  3. Prawa osób, których dane dotyczą
  4. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  6. W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem danych.
  7. Odbiorcy danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym administratorom.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  10. Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu administratora w celu świadczenia usług teleinformatycznych lub utrzymanie systemów informatycznych.
  11. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.

VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Informujemy, że Administrator nie będzie  podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą podlegały  profilowaniu.

VIII. Wycofania zgody

  1. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  2. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
  3. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.

VIII Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Jeżeli Pani/Pan uzna, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.