Telewizyty w Domu Lekarskim

Konsultacja ze specjalistą bez wychodzenia z domu? Dlaczego nie! W Domu Lekarskim to możliwe. Zostań w domu, a nasi lekarze połączą się z Tobą w formie wideokonferencji, telekonferencji lub chatu.

W ramach telekonsultacji w Domu Lekarskim oferujemy:

  • konsultacja bez wychodzenia z domu z wybranym specjalistą świadczącym usługi telemedyczne*,
  • możliwość wystawienia e-recepty i e-zwolnienia,
  • bezpieczne, bezgotówkowe płatności on-line,
  • sprawna komunikacja,
  • wygoda świadczenia usług,
  • oszczędność czasu i pieniędzy,
  • mniejsze ryzyko zakażeń personelu i Pacjentów.

*Wykaz lekarzy, którzy świadczą usługi telemedyczne w Domu Lekarskim, oraz wymogi techniczne znajdziecie na stronie:
https://domlekarski.pl/telewizyty/

telewizyty-w-domu-lekarskim

 

Dowiedz się w 5 krokach, jak funkcjonuje system telewizyty w Domu Lekarskim w Szczecinie:

  1. Pacjent wybiera w systemie rezerwacji telewizytę.
    Pacjent umawia się na telewizytę przez portal LekarzeBezKolejki.pl, gdzie znajdzie dostępne terminarze lekarzy świadczących tę usługę w Domu Lekarskim.
  2. Pacjent umawia telewizytę.
    Pacjent wybiera lekarza i interesujący go termin, uzupełniając dane w karcie rezerwacji i zatwierdza je, celem przesłania informacji do placówki.
  3. Pacjent realizuje płatność za telewizytę.
    Przed realizacją telewizyty wymagane jest wcześniejsze uregulowanie płatności. Informację o wstępnej rezerwacji Pacjent otrzyma w wiadomości e-mail, dzięki której będzie mógł dokonać płatności on-line*.
  4. Pacjent otrzymuje potwierdzenie rezerwacji i link do telewizyty.
    Po uregulowaniu płatności Pacjent otrzyma kolejny e-mail z linkiem do telewizyty. Link przeniesie go do wirtualnej poczekalni. W umówionym terminie lekarz specjalista połączy się z komputerem Pacjenta. W przypadku problemów technicznych prosimy o podanie numeru telefonu na czacie w wirtualnej poczekalni lub kontakt z Call Center tel. 91 469 22 82. Lekarz skontaktuje się wówczas telefonicznie.
  5. Telewizyta.
    Lekarz ma wgląd do wcześniejszej dokumentacji medycznej Pacjenta z przychodni, ale w razie potrzeby Pacjent może dosłać wyniki badań drogą mailową, jeśli jest to wymagane przez specjalistę. Każda telewizyta odnotowywana jest w Karcie Pacjenta. W ramach teleporady lekarz może wystawić e-receptę i e-zwolnienie.

Uwaga: przebieg każdej telewizyty odnotowywany jest przez specjalistę w dokumentacji medycznej, podobnie jak inne wizyty lekarskie na terenie przychodni.

PROSIMY PACJENTÓW O REJESTRACJĘ NA TELEWIZYTĘ NIE PÓŹNIEJ NIŻ 24 H PRZED JEJ TERMINEM.

*Jeśli w ciągu 2 godzin od otrzymania przez Pacjenta wiadomości, zawierającej link do serwisu płatności elektronicznych, płatność nie zostanie dokonana i potwierdzona, nastąpi automatyczne anulowanie dokonanej rezerwacji terminu telewizyty. Pacjent ma również sam możliwość anulowania terminu (przez kliknięcie w link w mailu). Umowa na realizację telewizyty pomiędzy Domem Lekarskim a Pacjentem zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Pacjenta potwierdzenia dokonanej płatności.

Uwaga: Telewizyta może okazać się niewystarczająca do całkowitego rozwiązania problemu zdrowotnego. W bardziej złożonych przypadkach lekarz poprosi o bezpośredni kontakt.

Sprawne, wygodne i bezpieczne! Więcej informacji o telewizytach w Domu Lekarskim oraz regulamin na stronie: