Konsultacja ze specjalistą bez wychodzenia z domu? Dlaczego nie! W Domu Lekarskim to możliwe. Zostań w domu, a nasi lekarze połączą się z Tobą w formie wideokonferencji, telekonferencji lub chatu.
W ramach telekonsultacji w Domu Lekarskim oferujemy:
- konsultacja bez wychodzenia z domu z wybranym specjalistą świadczącym usługi telemedyczne*,
- możliwość wystawienia e-recepty i e-zwolnienia,
- bezpieczne, bezgotówkowe płatności on-line,
- sprawna komunikacja,
- wygoda świadczenia usług,
- oszczędność czasu i pieniędzy,
- mniejsze ryzyko zakażeń personelu i Pacjentów.
*Wykaz lekarzy, którzy świadczą usługi telemedyczne w Domu Lekarskim, oraz wymogi techniczne znajdziecie na stronie:
https://domlekarski.pl/telewizyty/
Dowiedz się w 5 krokach, jak funkcjonuje system telewizyty w Domu Lekarskim w Szczecinie:
- Pacjent wybiera w systemie rezerwacji telewizytę.
Pacjent umawia się na telewizytę przez portal LekarzeBezKolejki.pl, gdzie znajdzie dostępne terminarze lekarzy świadczących tę usługę w Domu Lekarskim. - Pacjent umawia telewizytę.
Pacjent wybiera lekarza i interesujący go termin, uzupełniając dane w karcie rezerwacji i zatwierdza je, celem przesłania informacji do placówki. - Pacjent realizuje płatność za telewizytę.
Przed realizacją telewizyty wymagane jest wcześniejsze uregulowanie płatności. Informację o wstępnej rezerwacji Pacjent otrzyma w wiadomości e-mail, dzięki której będzie mógł dokonać płatności on-line*. - Pacjent otrzymuje potwierdzenie rezerwacji i link do telewizyty.
Po uregulowaniu płatności Pacjent otrzyma kolejny e-mail z linkiem do telewizyty. Link przeniesie go do wirtualnej poczekalni. W umówionym terminie lekarz specjalista połączy się z komputerem Pacjenta. W przypadku problemów technicznych prosimy o podanie numeru telefonu na czacie w wirtualnej poczekalni lub kontakt z Call Center tel. 91 469 22 82. Lekarz skontaktuje się wówczas telefonicznie. - Telewizyta.
Lekarz ma wgląd do wcześniejszej dokumentacji medycznej Pacjenta z przychodni, ale w razie potrzeby Pacjent może dosłać wyniki badań drogą mailową, jeśli jest to wymagane przez specjalistę. Każda telewizyta odnotowywana jest w Karcie Pacjenta. W ramach teleporady lekarz może wystawić e-receptę i e-zwolnienie.
Uwaga: przebieg każdej telewizyty odnotowywany jest przez specjalistę w dokumentacji medycznej, podobnie jak inne wizyty lekarskie na terenie przychodni.
PROSIMY PACJENTÓW O REJESTRACJĘ NA TELEWIZYTĘ NIE PÓŹNIEJ NIŻ 24 H PRZED JEJ TERMINEM.
*Jeśli w ciągu 2 godzin od otrzymania przez Pacjenta wiadomości, zawierającej link do serwisu płatności elektronicznych, płatność nie zostanie dokonana i potwierdzona, nastąpi automatyczne anulowanie dokonanej rezerwacji terminu telewizyty. Pacjent ma również sam możliwość anulowania terminu (przez kliknięcie w link w mailu). Umowa na realizację telewizyty pomiędzy Domem Lekarskim a Pacjentem zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Pacjenta potwierdzenia dokonanej płatności.